Maska do włosów 7th heaven manuka honey

by - 13:12:00

Dzisiaj kilka słów na temat miodowej maski do włosów 7th Heaven. Zdjęcie zapożyczone z Google, ponieważ oczywiście przed zrobieniem fotki opakowania je wyrzuciłam . Drugie zdjęcie moje- zbliżenie na skład, który uważam za naprawdę świetny. Naturalny, bez zbędnych dodatków- tylko olejki (w tym kokosowy, abisyński) oraz miód. Jedna saszetka starczyła mi na jedno użycie na całą długość włosów i skórę głowy- jak zaleca producent. Trochę się obawiałam obciążenia, ale niesłusznie- choć drugi raz nałożyłabym ją tylko na długość włosów, bo miałam odrobinę bardziej płaskie włosy u góry niż zawsze. Konsystencja kremowa lekka, zapach bardzo przyjemny, jak miodowy jogurt. Użyłam jej po myciu, zostawiając na jakieś 5 minut. Włosy rozczesac dały się bez problemu, były wygładzone i lśniące. Wyglądały naprawdę zdrowo. Coś czuję, że zaprzyjaźnię się z produktami tej marki. Polecam spróbować. 8/10.



You May Also Like

0 comments

Serdecznie dziękuję za wszystkie opinie, wiadomości oraz czas poświęcony na czytanie mojej strony- tworzę ją dla Was! :-)