Nowe podkłady matujące- My secret

by - 21:54:00

Hej Kochane. ;-) Pojawiam się dzisiaj z zapowiedzią podkładów od My secret, które od 5 lutego znaleźć będzie można w Drogeriach Natura. Producent obiecuje idealne krycie, efekt matowej cery, zredukowanie porów i błyszczenia. Dostępne będą aż cztery odcienie w cenie 10,99 za 30 ml, czyli całkiem niezłej. 
Mam nadzieję, iż rzeczywiście się sprawdzi. ;-)  Na zdjęciach wygląda całkiem ciekawie.






Wypróbujecie? Ja z chęcią. Wybarwienia na zdjęciach wyglądają apetycznie. ;-)
xoxo

You May Also Like

19 comments

  1. Jak zwykle u mnie ich nie będzie :/ mamy okrojoną szafę, a szkoda bo lubię My Secret.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne mają kolorki, może się skuszę, ale najpierw zaczekam na recenzję innych :P

    OdpowiedzUsuń
  3. obawiam się że wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poczekam na opinie o nich :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio zamówiłam podkłady na allegro, także będe miała co używać ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. bedzie o czym czytac :) bo napewno do Austii nie dojda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ech a u mnie nie ma natury :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli ten jasny jest faktycznie taki jasny, to pewnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Za taką cenę się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne mają odcienie , ciekawe jak się sprawdzą:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moze wyrobuje ;) fajnie wygladjaa ;) Buziaki, zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. za taką cenę aż szkoda nie wypróbowac ;)
    muszę się zakręcić obok Natury! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. my secret produkuje pierre rene dla Natury, czy tak? albo pomyliłam marki :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapowiada się ciekawie, szkoda, że u mnie w mieście nie ma Natury :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zakupiłam najjaśniejszy odcień. W Naturze brakowało jego próbki, więc do domu szłam ciekawa, czy kolor będzie okey. Jestem bladziochem, a ten odcień jest bardzo trafny! Po kilku minutach i wklepaniu stapia się ze skórą. Nie używam już do niego korektora. Nie jest to jakiś efekt rozświtlenia, satynowego wykończenia czy coś, ale do szkoły jest świetny. Póki co nie podrażnia. Mam nadzieję, ze pomogłam. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie opinie, wiadomości oraz czas poświęcony na czytanie mojej strony- tworzę ją dla Was! :-)